Ziemeļjūras–Baltijas dzelzceļa kravu koridors (RFC North Sea – Baltic) informē par Īstenošanas plāna 2025 publicēšanu

Saskaņā ar Dzelzceļa likumu AS “LatRailNet” pilda publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja būtiskās funkcijas – pieņem lēmumus par jaudas sadali, vilcienu ceļu iedalīšanu un infrastruktūras maksām. Uzņēmums ir tieši iesaistījies šī plāna izstrādē un būs atbildīgs arī par tā ieviešanu.

Īstenošanas plāns 2025 nosaka stratēģiskos soļus un rīcību, lai uzlabotu Ziemeļjūras–Baltijas koridora darbību – tā caurlaides spēju, pakalpojumu kvalitāti un efektivitāti. Plāns izstrādāts, ievērojot jauno RFC regulējumu (Regula (ES) 2024/1679), un saskaņots ar TEN-T tīkla attīstības mērķiem.

RFC NS-B darbību sāka 2015. gada 10. novembrī un ir daļa no plašāka Eiropas transporta tīkla, kas veicina ilgtspējīgu un multimodālu kravu un pasažieru pārvadājumu attīstību. Koridors savieno Ziemeļjūras ostas Beļģijā, Nīderlandē un Vācijā ar Poliju, Lietuvu, Latviju, Igauniju, Somiju un Zviedriju, turpinoties tālāk caur Vāciju un Poliju līdz Ukrainai.

Kā viens no RFC NS-B apsaimniekotājvaldes (Management Board) locekļiem, AS “LatRailNet” piedalās koridora attīstības mērķu īstenošanā. Uzņēmums ir atbildīgs par jaudas sadales principu īstenošanu, satiksmes vadību un operatīvu traucējumu novēršanu – šie procesi ir svarīgi koridora efektīvai darbībai.

Ar pilnu Īstenošanas plāna 2025 tekstu iespējams iepazīties RFC NS-B oficiālajā vietnē šeit.

Komentāri slēgti